Podsumowanie sezonu – wiosna 2016

27 czerwca 2016

To był piękny i intensywny czas…

Odezwało się do nas kilka nowych szkół, aby razem z Lackową zwiedzać Polskę.

Tej wiosny dwa razy udało się nam zdobyć zachodnią ścianę Lackowej i zejść naszą ulubioną doliną Bieliczną…

17 maja w rekordowym tempie 2 godziny, w deszczu i śniegu, ale z uśmiechem z 1 E klasą Gimnazjum nr 32 w Krakowie:

na Lackowej

15 czerwca w pełnym słońcu z 3 klasą Gimnazjum nr 53 Sióstr Prezentek w Krakowie:

Cały pobyt w Beskidzie Niskim umilił nam Dom na Łąkach, w którym czuliśmy się bardzo domowo, a panie z kuchni dbały, aby nikt nie schudł… natomiast pani przewodnik dbała o to, aby nikt nie przytył 🙂

Lackowa odwiedziła też 3 razy Wrocław, gdzie zwiedzaliśmy ZOO, podzialiśmy Halę Stulecia – obiekt wpisany na Światową Listę Dziedzictwa UNESCO, oglądaliśmy Panoramę Racławicką i oczywiście szukaliśmy wrocławskich krasnali.

Byliśmy też w Sandomierzu i UWAGA udało nam się spotkać Ojca Mateusza, który nie tylko zauważył naszą wesołą gromadę, ale również do nas pomachał 🙂 – nie zdążyliśmy zrobić zdjęcia…

my i zamekale mamy piękną fotografię w ruinach zamku Krzyżtopór w Ujeździe.

Nie zabrakło nas również w Szczawnicy, gdzie spędziliśmy aż 5 wspaniałych dni na zielonej szkole z 4 klasą Szkoły Podstawowej nr 30. Pochodziliśmy po Beskidzie Sądeckim i Pieninach, aktywnie zwiedzaliśmy Szczawnicę próbując pysznych lodów i trochę mniej pysznych, ale na pewno zdrowszych wód mineralnych.

klasa 4 na Górze Wdżar

Lackowa zawitała również na Roztoczu z grupą licealistów.

Na wycieczkach jednodniowych byliśmy w naszym ulubionym Jolinkowie, w Rabce Zdrój i w Geosferze w Jaworznie.

To był czas spotkań, poznałyśmy wielu cudownych ludzi. Dziękujemy im wszystkim za to, że ten sezon możemy zaliczyć do tych najbardziej udanych!

To był czas przygód, bo dla nasz każda wycieczka z Wami to nowe wyzwanie i niesamowite przeżycie.

Dziękujemy i wszystkim Wam, którzy dzielili z nami te wspaniałe dni, życzymy pięknych, wakacyjnych wypraw i mam nadzieje, że do zobaczenia w przyszłym roku szkolnym!